CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 8, 2009

punk??????????

aku baru sudah study ni,letih nyer aku...tp takper....aku sanggup buat aper jer asalkan aku dapat straight a utk spm,amin....
meh aku citer pasal punk ckit,oppsss!!!!!!!!!!!aku bukan punk yer....aku just nak citer pengalaman camner aku di ajak join punk!!!

masa tuu aku baru sudah habis latihan kawad kaki..aku n atirah duk arr sembang2 kat atas tembok rendah depan skul aku,pastuu tiber2 datang arr sorang minah yg namernyer p-qah...dye ni konon2 minah brutal arr kat skul...dye datang kat aku n cakap arr betapa fun giler kalo join grup dorang...siap dye belanja aku air lagi......

dye cakap kalo aku masuk punk dye akan bagi aper jer yg aku nak,handphone?cakap jer...mak aihhh!!!!!!!!!!!ko giler minah??aku pun mentah2 jer tolak,aku taknak terlibat ngan bender2 kotor camtuu...dah arr nak suruh aku isap rokok....cis!!!!!!!!!!ko ingat aku dah giler cam ko????

pastuu esok aku p skul aku p arr jalan2 kat blok form 6 n ader arr mamat punk duk tegur aku....dorang kenal aku beb!!!!ini dah kire popular!!!!cecece.....
n dorang duk pujuk arr aku suruh join....aku cakap tak nak sebab aku tak minat....dorang pun cakap arr yg dorang takkan paksa aku n just bagi aku masa satu minggu jer nak pk..tp aku lansung tak pk..hahaha

dari aku masuk punk baik arr aku join man u..hahaha,leh gak jumper ronaldo n vidic,kan???????????????

0 comments: