CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 8, 2009

abang ku giler politik!!!!!!!!!!!!

esok aku dah start tuisyen kat tempat yg pia duk syorkan tuu....muler2 dorang nak buat dalam kul 10-12 mlm...ko giler???????????????sampai kul 12 nak tidor camner??????????rupa2 nyer pg daa....abang lan cakap yg dye nak anta aku,tu pun kalo malam,sebab dye punyer tempat meeting politik dekat2 ngan situ...mampus arr aku kalo takleh p pg esok...aku takut gak abang aku kerjer....kalo bab2 politik sanggup arr dye ponteng kerjer,kalo bab2 nak anta aku p tuisyen huh!!!!boo layan!!!tension btol arr aku....

harap2 arr aku leh p esok...amin...bukan aper,aku perlukan sgt tuisyen tuu,aku nak sgt dapat straight a spm tahun depan...takkan arr aku nak belajar lebih kurang jer kan?????kena arr rajin sikit.........apasal arr abang aku tuu leh suker sgt ngan politik ni sumer...orang laen pun berkempen gak tp tak arr tahap giler cam dye...,.,macam2 arr abang aku tuuu

0 comments: