CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 3, 2009

esk back to school!!!!

ntah kenaper aku rasa cam excited nak p skul esk...biasernyer bab2 p skul ni aku liat skit...ala,skit jer...

aku tak sabar2 nak jumper ngan geng2 aku...time p ambik result tuu kteorang tak sempat nak catch-up....pas ni kteorang nak belajar2 btol!!!n kteorang nak p sambut kat pantai.....n da most important is no one else can join us!!sebelum ni mesti si firman nak ikut gak....kali ni it's just a party 4 us...

yerlaa...our result pun tak teruk maner....sumer dapat 6a ke atas...kire ok arr tuu...kteorang ni budak2 yg agak nakal tp bleh gak berjaya....Alhamdulillah....

tp mulai esk aku dah tak leh post banyak2 blog cam selalu....1 or 2 jer..tu pun ptg or maybe after 10 pm coz laen2 masa akan ku habiskan ngan buku...korang doakan aku dapat straight a yer utk spm....amin...

0 comments: