CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, April 7, 2009

benci....

aku benci btol arr kalo aku ader dalam dilema....
nak cakap gado tak gado pun....its just that aku bengang ngan org laen.....tapi aku biaskan gak kat dye...yer,aku taw dye tak bersalah langsung tapi aku takleh nak pastikan dye tuu terlibat tak ngan masalah tuu....
korang mesti tak paham aper yg aku duk melalut ni kan???layan jer laaa

pernah tak rasa kecewa???mesti laa pernah kan????kalo tak pernah korang mmg sewel bin ajaib!!!aku pernah kecewa...coz terlalu yakin terhadap seseorang yg boleh aku anggap cam kawan baik arr gak...tapi dye musnahkan keyakinan aku....

tapi tak bermaksud aku daa tak kawan ngan dye
dye daa beri penjelasan kat aku n sumer daa oke...
at the beginning arr.....
tapi sekarang daa renggang...or aku yg merenggangkan????
kalo jumper x tgor..kalo dye tgor bwat bodo....
aku tak taw laa samada aku percaya x kat dye
tapi yg pasti aku taw salah kalo aku marahkan dye skarang tapi aku takleh nak kawal perasaan ni
im sorry....

0 comments: