CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 29, 2009

i miss u......................my blog!!!

setelah agak lamer aku menghilangkan diri kini aku kembali meng'update' blog aku.....bg sumer followers sory yea....laptop abg aku tetiber wak hal so aku takleh arr nak post...nak p cc tuu masalah ngan duit..kalo ader yg sudi belanjer takper gak...ader ker????hehehe

sepanjang aku takder dlm dunia blog ni,memacam daa jadi....sedih,gembira,n others...masalah???idup ku tanpa masalah adalah suatu benda yg amat mustahil utk terjadi tp malas nak citer arr...yg sedih,my bestfren 4 lyfe,cadana daa pindah mrsm,huhuhu,so sad u know...aku tak taw nak kacau n nak tipu saper pas ni....tp tak kire arr kat ner dye ader dye tp kawan aku...sampai biler2....exam???waa,result ku agak teruk tp Alhamdulillah.....dapat gak 3a....3 tuu daa kire ok laa,aku tak pernah jawab soalan spm sebelum ni k...
jd korang memang bertuah coz aku akan pamer kan result aku yg teruk tahap gaban ni pada korang k....nak cakap aku bodo???dipersilakan......

bahasa melayu:62
bahasa inggeris:73
mathematics modern:72
add math:37
biology:64
physics:28
agama islam:71
history:58

chemistry???tak dapat lg,huhuhu...tp fail kot....
amacam???bodo tak aku???yer laa,aku bodo.....hehehehe

nak citer per lg ek kat korang????squid???haha.dye ader handphone so aku amat sure mmg ramai awek2 yg akan try ambek nombor dye..aku???haha,bg free pun aku tak nak k....takkan arr aku nak msg ngan dye,buang tabiat ker per???perabis kredit gue jer.....
geng2 aku???biaser jer....still giler2 cam dulu.....

n pasal kekalahan manchester united kpd liverpool n fullham,korang toksah tanyer banyak...man u still no.1 k...
bye2 guys,chow dulu yer....

0 comments: