CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 28, 2009

sedih

semalam aku p jalan2 kat pasar minggu lepas mengaji....
sambil jalan2 tuu aku ternampak sorang budak pompuan dalam lingkungan 7-8 tahun...dye tgh teman ayah dye....dorang maen alat2 muzik tepi jalan....ayah dye buta....sedih plak aku tgk....anak dye ntah skolaa ntah tidak....

aku tgk orang2 yg lalu lalang tak buat aper pun....tak kurang gak yg larikan diri....korang ni manusia jenis aper????takkan arr takleh hulur sikit duit tuuu....dah sah2 p pasar minggu mesti arr ader duit....
masa aku p derma sikit duit aku tgk arr anak pompuan dye...
nampak sedih sgt n aku jenguk arr dalam tong duit....sikit sgt duit yg ader...
makan ker tidak budak tuu....

aku tiber2 sedar...selama ni aku selalu pk pesal arr aku ni malang sgt....idup tak hepy cam orang len...tp biler aku tgk dorang rupanya aku ni lagi bertuah....aku ader rumah,aku ader family(walaupun ader yg bermasalah),aku ader kawan2 yg memang giler2....Alhamdulillah...

cumer aku harap kalo korang jumper ngan org2 yg kurang bernasib baik camni tolong laa dorang yer....

3 hari lagi birthday kakak ipar ku...kak sabrina...dye siap buat countdown lg kat blog dye...hahaha...akan aku bg ucapan sbg hadiahnyer....

0 comments: