CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 15, 2009

NAD+IS


yea....ni laa kawan aku,namer nadiah....cun tak?????cun kan...tgk arr saper kawan dye,hahaha.......dye ni memang pendiam so memang ramai yg terkezut biler taw dye date ngan iskandar...yer.yg kat atas pakai spek tuu(aku ambek gambar dye kat frenster kakak dye,hehehe)....tu jejaka idaman gak tuu kat skul...jgn maen2,ramai peminat tuu tp dye jer yg tak sedar,dah arr tuu orang2 kat skul tuu pun dye tak beraper nak kenal,sabar jer arr...

yupp,kelmarin awal2 pg lagi nad tepon aku n aku tak bangun lagi time tuu,dye cakap dye nak gak ajak aku kuar....p jumper ngan is rupenyer,tp yg aku tension dorang ni malu2 arr....sepatah dua jer yg tubik...nampaknyer aku laa yg paling banyak cakap hari tuu...


dah arr tuu,nad balik awal plak,potong btol arr abang dye tuu....so aku pun bersembang arr ngan is,pasal nad....rupernyer dye ni banyak cakap arr,ketawa pun serahhhh kat dye.......aku harap2 dorang leh arr cakap cam biaser....


aku pun dah start sker ngan biology...aku dah habis study dah chapter tuu...banyak gak latihan yg aku buat,go zubect!!!!!!hehehe







0 comments: