CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 23, 2009

hari sukan

hari acara sukan dah batal coz padang skolaa still takleh guner....bagus arr camtuu,kalo takleh guner sampai biler2 kan best....senang ckit idup...tp tak best gak kalo takder sukan coz fun laa tgk orang berkawad...kalo kawad rumah sukan best arr coz dorang akan pakai baju ikut kreativiti masing2...siap ader maskot lg...dulu aku pun masuk gak coz tuu jer yg aku taw...tp selalu tak menang coz baju 4 rumah sukan mahkota mesti tak lawa,cam mpkt pun ader aku tgk....

aku ingat lagi masa form 1 n 2 time aku dgn rela nak masuk acara ni...muler2 memang tak best coz kner stayback pastuu berlatih cam nak mati....tp best giler uuuu...coz conduct sumer funny2 n sporting....tp last2 tak menang gak...aper laa malang sgt...tuu arr,pakai lg baju mpkt saper suruh......
pastuu yg paling best time tgk acara berlari oleh cikgu2 sendiri....hahaha,pastuu tgk acara tarik tali....tak kurang gak ader yg gado....coz terlanggar bendera rumah masing2...hahaha,best gak hari sukan ni...sebab takyah belajar!!!!!kakakaka.....

0 comments: