CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, February 2, 2009

aku dah berbaik ngan azri....btol ker???

semalam time skul azri p jumper ngan cadana n mintak maaf...macam yg aku suruh...dye nak mintak maaf ngan nadiah takder peluan lg coz teorang balik dulu n hampir2 ter miss bas..n time balik dye cakap dye dah ok ngan cadana n syuhada....so dye tanyer laa aku leh tak kawan ngan dye lg n dye btol2 nak geng balik just tunggu jawapan aku jer....aku tak taw lg tp nak cakap aku benci dye cam dulu takder arr sgt.....

dalam 3 hari ni aku kner balik lewat coz have to lend a hand utk bilik SAL....
aduh.mesti penat ngan homework lg....camner laa idup aku leh jadi bz camni arr....n kat skul skrg dah heboh about nad n is ping pong...hhaa,tak pasal2 aku leh gak tumpang feymes kawan aku...jht btol arr

0 comments: