CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 27, 2009

masalah datang lagi

aku tak taw arr aper lg nak jadi pas ni....ni baru masuk bulan 2....
yea,aku taw abang mel sekarang ader byk masalah...it's not easy you know for a 18 years old boy to stay at home n take care of family matters but Allah takkan bagi ujian yg kiter sendiri tak mampu nak tanggung....kater orang biler susah baru kiter ingat Allah tp kadang2 ader yg terlalu terbawa2 ngan masalah sampai luper nak doa pd Allah....

aku ni nak cakap alim sgt tuu tak arr...tp serius cakap aku akan selalu doa dalam aper jua hal pun...biar utk nak p skul skali pun....coz aku takut Allah taknak tolong aku kalo aku tak berdoa....

aku kadang2 rasa idup aku kat rumah tak best giler...sebab tuu arr aku sker p skul...nak duk hostel????mmg arr aku tak sanggup....tiap2 ary aku doa supaya abang2 aku akan berbaek balik....sgt lamer nak tunggu saat2 camtuu tiber....

0 comments: