CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 12, 2009

manchester united vs chelsea!!!!3-0!!!

saper yg menang 3-0 tuu????hehehe,man u ler....tak sangker aku man u leh menang besar cenggini....habis2 target pun 1-0 jer....yer laa,the blues tuu pun kira hebat arr....

pas ni aku difaham kan man u ader 2 lg game ngan wigan n bolton kalo tak silap aku arr....pastuu kalo dorang menang leh arr duduk tempat pertama dlm carta liga.....buat kali pertamer dlm season ni...hehehehe....

semalam aku difahamkan yg nemanja vidic,dimitar berbatov ngan sorang lg player....tp tak ingat arr plak saper....yg berjayer buat gol yg sgt bernas...

ronaldo tak buat gol yer...tahun ni kurang gol dari ronaldo kan????takper,aper2 pun tahniah buat man u n kpd penyokong chelsea aku ucapakan supaya bersabar dan laen kali ader lagi kekalahan yg menunggu anda...hahahaha

0 comments: