CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 15, 2009

manchester united nak singgah malaysia...

best arr saper2 yg bleh p tgk 26 julai ni....aku kalo bleh p memang tak tidor malam arr beb....tidor kat stadium tuu pun aku sanggup....n ntuk pengetahuan sumer,takder sorang pun player yg akan digugurkan dalam tour ke asia kali ni....ini sudah bagus...mesti ronaldo pun dtg gak...makin giler laa pompuan2 yg memang giler kat dye nak p tgk....

mater kuyu mesti jeles ni....ha?????owh,aku tak kawan dah ngan mamat tuu...aiseymen....takleh arr nak show off....hampeh siot

aku ingat lagi dulu...kalo man u lwn ngan chelsea masti kteorang paling sibuk gado about team masing2....n duk promote kat orang yg team kteorang sokong lagi bagus.....pastu aku mesti kutuk john terry...tuu pemain fav dye....dye plak mesti kutuk giggs ngan ronaldo....cis,kurang asam punyer mamat kuyu...

0 comments: