CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 10, 2009

hana-kimi.....

sekarang ni orang duk syok tengok citer hana-kimi versi jepun tuu...bagi korang yg memang giler tengok citer2 jepun mesti taw tentang citer tuu...bagi korang yg x taw mari sini aku nak citer sikit...

citer ni pasal pompuan yg menyamar jadi lelaki dan masuk asrama penuh di maner sumer student2nyer lelaki..aku tgk citer ni tetiber teringat plak time aku skolah rendah dulu....
kak n memang suker sgt duk menyeksa aku dgn menggayakan rambut aku pendek tahap sawan sampai orang pun confius aku ni pompuan ker lelaki...kalo aku tanyer apsal pendek bebenor nih?????dye duk bg jawapan cliche,takyah arr sibuk2 p kedai gunting rambut tetiap bulan....kat skul pun bukan leh taruh rambut panjang2!!!.....memang arr kat skul takleh taruh rambut panjang2 tp tu bagi bebudak laki jer!!!!!!!!!!!!!!!
aku igt lagi masa tuu aku p skul n aku sorang2 jer jalan kaki coz umah dekat...masa tuu aku tak pakai baju kurung skul,aku pakai baju sukan....so orang memang tak taw arr yg aku ni pompuan(sadis sungguh!)..pastuu datang arr mamat maner ntah dye ingat aku ni geng dye pastuu dye ajak aku p maen bola kat padang ss1...masak arr aku!!!!aku ngan bodoh bangang nyer p arr ikut dorang..aku tukang tgk jer...tak maen pun...maen punyer maen tetiber ader arr player injured...so aku yg kena ganti,alamak!!!kalo dorang taw aku ni pompuan mampus aku....
aku masa tuu tak taw nak maen bola...so aku pakat tendang jer n last2 team aku kalah,hahaha....sebab aku asyik ambik bola ngan tangan...
tetiber ader arr member aku panggil aku:"zubaidah,perhal maen bola...nanti kelas koko dah nak start....."
sumer mamat tuu tgk aku laen macam arr coz namer aku pompuan....
jadi kesudahannya aku terpakser round padang sebanyak 2-3 kali gak coz mamat2 tuu ingat aku maen2 kan dorang...tuu arr bab2 gunting rambut ni aku sensitif sikit.....

0 comments: